برخی موارد در حسابداری وجود دارد که باید در زمان و مهلت معینی که از طرف دولت و یا سازمان ها تعیین شده انجام شود . عدم انجام این امور باعث تعلق جریمه و یا عدم برخورداری از مزایا و معافیت های مقرر در قانون شود.
در زیر به مهمترین از این موارد اشاره می کنیم :
۱ . ارسال لیست مالیات حقوق کارکنان /
۲ .ارسال لیست بیمه حقوق کارکنان /
۳ .ارسال اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده /
۴ .ارسال گزارشات خرید و فروش فصلی /
۵ .ارسال اظهارنامه عملکرد /
چطور متوجه بشیم کارتخوان پزشک یا سایر اصناف به سازمان مالیاتی وصل هست یا نه؟
انجام ,عدم ,حقوق ,موارد ,کارکنان ,لیست ,و یا ,ارسال لیست ,حقوق کارکنان ,باید در ,که باید
درباره این سایت